R & D

Pazarda faaliyet gösterdiğimiz ürün kategorilerinde pazarı analiz ederek yeni ürün geliştirme ve yeni kategorilere girme çalışmalarını yürütüyoruz. Gerçek kozmetik olarak Fuarlar, Tüketici Trendleri, Kanal ve Piyasa Analizleri, arge çalışmalarımızı şekillendiren ana temalar olarak sıralanır. 

Bu çalışmalar ile hem kendi markalarimizi geliştiriyor hem de yapılan analiz ve çalışmalar ile iş ortaklarımıza destek oluyoruz. 

Gerçek Kozmetik olarak Fuarlar, Tüketici Trendleri, Tüketici Araştırmaları, Kanal ve Piyasa Analizleri, Tüketicilerin düşünce ve memnuniyeti bizim arge çalışmalarımızı şekillendiren ana temalar olarak sıralanır. 


İş Modelimiz

Blog

Tedarik Zinciri Yönetimi

Ürünlerin talep ve tedarik işlemleri kullanılan özel takip sistemleri ile birlikte tüm detayları ile planlanarak hareket edilir. Gerçek Kozmetik'te tüm ürünler çalıştığımız satış kanallarındaki müşterilere profesyonel bir şekilde yürütülen lojistik operasyonları ile ulaştırılır.

Blog

Satış

Mobil iletişim çağında modern işletme anlayışı ile çalışan satış ekibi Türkiye'nin her noktasında sahada el terminalleri ile sipariş aldıktan sonra, merkez ofise bağlanarak, siparişin anında depoda görünmesini sağlamakta, böylece müşteriye en geç 24 saat içerisinde minimum hata oranı ile sevkiyat sağlamaktadır.

Blog

Planlama ve Raporlama

İş ortaklarımızın kendi datalarını şeffaf bir şekilde göreceği ekranlar organize ediyoruz. Raporlamalar, Marka-Kanal öncelikleri ve Firma beklentileri göz önünde bulundurularak dizayn edilmektedir. Ciro-hedef, penetrasyon, performans ve stok verimlilik raporları ihtiyaca uygun şekilde kanal, marka, urun kırılımlarında hazırlanmakta, günlük-haftalık-aylık periyodlarda yayınlanmaktadır.

Blog

Marka Yönetimi

Gerçek Kozmetik belirlediği stratejiler ve ticaretin gelişen yapısı doğrultusunda gelişim fırsatlarını tüm detayları ile değerlendirerek, yeni iş birliklerini her zaman heyecan ve tutkuyla karşılayarak hareket etmektedir.